Wednesday, February 13, 2013

22 tahun!!

beberapa hari je lagi aku nak masuk alam 22 tahun...22tahun tu sgat tua umurnya ye. aishhh..tapi alhamdulilah aku masih berkesempatan hidup di dunia ni smpai sekarang..esok(15/2/2013) akan ke kajang..sebab afiq suruh dtang..ckap nk belanja beli kasut..yeayyy! hahahhahahah

bila dah nak msok 22 tahun mcm2 benda aku nak..since aku dah makin dewasa so aku pon kena berkelakuan mcm orang dewasa.

my list:
  • be mature!
  • sentiasa kemas
  • bersih
  • good looking
  • beli baju kebaya hitam
  • nak pakai jubah plain hitam ngan shawl corak
  • beli cardigan corak
  • kerja kemas
  • study smart
  • kalo boleh puasa setiap hari isnin dan khamis
  • kurangkan berkunjung bilik kwan
  • kerja lecturer kena siap!
  • senyum walaupun letih
  • bnyakkan pakai baju kurung
  • elakkan memakai jean dan baju2 yang ketat
  • tudung kena iron before pakai
  • hormat orang
  • sentiasa maafkan orang
  • pakai stokin cover kaki hitam
  • jangan boros..
  • tulisan kena kemas
  • kurangkan tido dlam kelas
  • sentiasa bawa beg
  • banyakkan solat sunat
  • kwan sesama islam
  • meja dan katil kena kemas
  • score dean list        
  • mkan 3 kali sehari
  • kurangkan online 
ni list untuk umur aku 22 tahun.. so..aku kena prepare untuk semua ni..heeheh
ni semua random je..so,aku kena buat semua ni..insyallah. 

No comments: