Sunday, February 17, 2013

bismillahhirahmanirohim...

17 Februari 2013...maka genaplah umur ku 22 tahun...maka janji2 aku dekat entri  22 tahun haruslah dilaksanakan...tQ so much untuk 5 orang yang yg wish birthday kat Fb..seorang kat twitter..sedih! mcm ni lah org x hot...sapa nak wish kan..kan...

tp x pe..itu semua x penting! sebab birthday kali ni yg pling awesome...

sebab??? nak tahu???

birthday saya awesome sebab....
1) my gorgeous alny n mira hassan call..tp sempat angkat call alny jer..huhuh..mira call tapi saya tak dengar..sedih!
2) akak belanja mkan kfc n belikan tudung bawal warna biru gelap..(mmg nak sgat kaler tu)
3) dpat birthday wish dr mak n acik
4) dpat hdiah kasut..teddy bear mr bean..cincin...beg..mkan free dr cik abg. =)
5) dpat lagu birthday dr mira rashid dan safwanah
6) birthday surpise dr roomate haizum dan hajar
7)  dpat tokoyaki(makanan jepun) free dr bkal abg ipar
8) dpat tgok sorang makcik ni gelabah nngis2 meraung2 sebab anak kecik dia terkunci dlam keta
9) dpat usha abg2 bomba selamatkan anak kecik yg terkunci dlam keta tu
10) dpat 30 ringgit dr akak buat belanja untuk minggu ni


walaupon x rmai yg wish tp syukur dgan apa yg aku dpat..alhmdulilah..


cincin dr cik love
tokoyaki
tokoyaki..sedap! abaikan muka aku
birthday party..untuk 3 org jer..hihihhi
teddy bear mr bean..aka 'cit'



No comments: