Monday, February 25, 2013

UTM BERSELAWAT...part 1

bismillahiramanirohim....assalamuailaikum.

pada 24 Feb yg lalu..Utm telah mengadakan event yg sgat besar rahmatnya iaitu UTM BERSELAWAT... alhamdulilah semua berjalan dengan lancar walaupun ada yg beremosi di pertengahan event tapi dengan kekuasaan Allah Taala..everthing smooth! syukur!

sblum event ni kitaorang krew2 UTM BERSELAWAT dah berhempas pulas untuk siapkan preparation terakhir..even aku n geng unit makanan trut turun padang untuk tampal poster sekitar UTM.. bayangkan la dr pkul 2.30 smpai pkul 6..bru siap tampal tu pun masih ada bnyak yg belum tampal..malamnya pula sepatutnya ada raptai penuh tapi disebabkan ada masalah diaorang delay raptai..so aku pon balik!hahhahaa...ingat rajin nak tnggu lama2..hehehhehe


THE EVENT....pagi 24 feb tu pkul 7.30 dah kuar pegi dewan besar..semua dah mula busy..set up tempat..kemas2 lg..aku ngan dak2 makanan tnggu makanan dgan penuh debaran! ayat...perhhh! debaran siot! mna x debar..kul 8 vvip nak mkan..makanan x smpai2 lg.. nsib la mkanan pagi bkan shift aku..aku shift tengahari..voluenter kot nak ambik shif tngah hari..sebab waktu tu ada ustaz don danial..hahahhahha =p

perasmian event sgat cantik...everthing just go nicely..the boys yg bwa gimik sgat segak..ucapan2 yg diberikan very short n ada isi. mufti johor yg rasmikan event...

baju pink tu la mufti johor u alls

dak2 gimik..segak kan..

dak2 nasyid
ramainya...alhamdulilah

selesai jer perasmian UTM BERSELAWAT.. smbil2 tnggu ustaz don,imam muda asyraf n bro shah kirit dtg...ada la beberapa lagu dinyanyikan oleh dak2 nasyid td./boleh tahan la suara depa..nice!

diumumkan ketibaan abang ustaz don..imam asyraf n bro shah kirit


senyum la plak..cair!


tapi sayang aku x dpat join forum ni..sebab aku kena prepare untuk abang ustaz don n the geng makan tngah hri...layanan maw tahap hotel siot..siap ada waiter bagai.. meja set up cntik pnya..
abaikan aku! tngok meja...kain napkin dak2 unit makanan yg lipat k


lepas makan..trus solat zohor..event seterusnya after zohor...TALAQQI PERDANA with Sheikh NuruddinMarbu Al Banjari

No comments: