Monday, January 21, 2013

abang abinnn!!!

huhuhuhuhu.....hari ni hantar abang abin masuk kolej vokasional kat penang.. seminggu kitaorang settlekan pasal dia..abang abin rilex jer..mcm x excited nak msok..mak ayah bnyak kali tnya betui ka nk msok sek ni..dia angguk ja...dlam hati dia mna kita thu..myb cra tu kot dia tunjuk dia suka msok sek tu... 

pg2 lg dah bngun siap2 nak antar abang abin..hati kita kat sni mcm berat ja nak pegi antar..al maklum la first time nak tnggal umah..sblum antar abang abin mak pegi antar adik ika pegi sek..mak ckap adik nngis dlam keta...sebab sebelum ni abang abin yg bnyak usik dia..lpas ni x dak la..tnggu cuti sek pla la..

*aku menangis!*

pkul 7 lbih bru tolak dr umah..kejap jer..tgok2 dah smpai..smpai2 jer kena dgar taklimat smpai pkul 11 lbih..bosannnnn! *aku jer bosan..mak ayah kusyuk jer dgar* dah selesai smua tu...daftar..beli brang..kemas blik..mkan..time to us to leave abang abin...beratnya hati...sedih! 

abang abin ni sgat diam..dia x bnyak ckap..mak asyik tnya aku..ada ka kwan dia nnti..boleh ka dia kwan ngan orang..dia kena buli x nnti..semua soalan tu buat aku menitis air mata...betapa risaunya seorang mak terhadap anaknya..

*aku menangis!*

bila abang bersalam ngan ayah..aku yg menitis air mata!

eratnya seorang ibu bila memeluk si anak...aku nangis lg!
   abang abin..belajar elok2 taw...ingat pesan mak ayah..solat jgan tinggal...you can do it abang! 1 family doakan abang!.. love you..

No comments: