Tuesday, December 18, 2012

~kelantan~

hari ni nak update blog..nak spend time skit untuk blog selepas smalam hri yg pling teruk aku pernah rsa... pg2 dah ada test dlam kelas...ptg ada presentation english( kena hentam teruk pnya. ) ada kuiz kimia..mlamnya ada test lg!!! great arhhhh!!


x nak bebel psal smalam..apa yg berlalu biar berlalu la kan..k!

cheq nak cita pasai cheq pnya percutian..heheheheh     akhirnya..smpai juga kelantan!! yehoooooo...tapi bila smpai kelantan actually x dak la beza sgat ngan kedah..bnyak ja kampung2.. tapi kelantan bnyak sgat tokong yg besaq2...terpukau aku tgk..besaq nak mampuih..gila ahhh...aku x maw cita bnyak sgat psai ni..just nak post gmbar..kalo cita berjela2 pon hmpa bkan bnyak sgt..aku gerenti hmpa msti tgk gmbaq dlu la..hahhahhahaa




k lah...enjoy the pictures k..(sory..gmbaq cheq yg bnyak )  hehehehheeheh

berhenti seketika di perak..
aku ngan acik
durian kelantan..murah sehh


besaq n sedapppp
cik nah..our tourist guide
gmbar ni ditngkap bkan secara candid..tp paksaan
1.2.3  smile
ok..itu adalah siam ye..harap maklum!
ni la slah satu tokong yg besaq di kelantan..versi duduk
versi baring
boyprend!
tgk tu..ada ikan joshhh!
tringat apa tah!!
readyy!!!!!tembakk!!
mummy and acik
aku and mummy
  
pantai irama yo...


ganasnyaaa!!!
bila dua beradik nak bajet comey
see the ombak!

boboiboy and boncitgirl..


 
tu je lah eh..penat plak nak upload bnyak2 gmbaq..hehehehe


cintailah seseorang kerana agamanya..jika hilang agamanya maka hilang lah cinta kita pada dia

No comments: