Saturday, December 12, 2015

Eja dah Kawen!!

OMG!!!

Nur Farizza Binti Hassan finally dah sah jd wife kepada encik suami tercinta Muhammad Norazrin. Wuhuuuuu.
Finally Eja hajat awak nk kawen dh tercapai. Walaupun saya tahu macam2 awk lalui kan. U deserve this bebeh.

Tahniah sayang for a new life. Be a good wife k. Jaga suami baik2. Jangan cepat sentap pula lepas ni. Banyak bersabar sebab dugaan alam perkahwinan ni memang mcam2. Even simple things pon bole buat gaduh. Saya memang xde experience lg tp sya selalu tengok. Hihiihih Awk pon mesti faham kan apa yang sya cuba maksudkan kan..kan.

Saya harap awk terus bercinta dengan en somi sampai ke Jannah Allah Swt. Semoga dapat anak yang soleh dan solehah.

Aminnn..

Eja, doakan saya juga ye. Doakan saya jumpa lelaki yg dpat terima diri sya. yg dpat jd imam sya.
Sya penat bila disakitkan. Sampai hati!. Hmmmm

I love u sayang.Muahhh





Sorry Eja..sya curi gambar wedding awk..Hihihi
Awk cntik sgt sayang. Jeles tengok.



No comments: