Monday, November 23, 2015

My convocation Day

Assalamuailaikum. Hi semua.

Okay. Excited sangat nak update blog kali ni.

MY CONVOCATION DAYYYYYYYYYYYYY!!!

Finally beb. Aku dah konvo!
Aku dah tak payah nak ngadap buku.
Aku dah BEBAS!
(Menari tongek- tongek)

25 Oktober 2015.

Tarikh keramat yang aku ingat sampai mati. Penat lelah belajaq 4 tahun akhirnya berbaloi. 
Alhamdulilah, Finally I graduated in Chemical Engineering with Honour.
Bersyukur yang amat Tuhan je yang tahu. Tak sangka aku berjaya lalui ini semua. Susah senang nak harungi sebagai student chemical eng. Tobat tak mau dah ambik kos ni. Nak sambung Master? 
Oh tidakkkk. Mimpi Ngeri.

Jom lah kita tengok gambaq cheq konvo ni.

Enjoy.


Senyum lebar dapat bunga ada bebear.






me with adik manja, maksu


me with acik


me with mama zahira




my souls.



zahira pon mai konvo makngah





Mak Ayah,

Angah tahu angah bukan anak yang baik. Angah tak mampu jadi yang terbaik tapi terimalah hadiah yang paling bernilai dari angah. Janji angah satu je untuk bahagiakan mak ayah. InshaAllah satu hari nanti angah akan kerja dan cuba bantu makayah. Kurangkan bebanan makayah Terima kasih kerana membesarkan angah. Terima kasih kerana bersusah payah hbiskan duit demi masa depan angah. Angah akan jaga mak ayah semampu bole. Terima kasih untuk segalanya. 

Kakak, adiks..

Terima kasih untuk meriahkan kehidupan angah. Terima kasih sentiasa ada untuk angah.

Terima kasih cinta.Kau buat ku bahagia.



Abg emi je xde sebab busy keje kalo tak msti dah cukup korum.

Terima kasih. Bye

No comments: