Tuesday, December 17, 2013

kakak dah jadi isteri orang..

assalamuailaikum...hai...

before aku continue dengan korea part 3 baik aku update entri pasai kakak aku kawen dlu..bukan apa takot lupa..hehehehee

alhamdulilah..dengan sekali lafaz je akak aku dah sah jadi isteri kepada pasangan hidupnya iaitu Encik Zulhelmi Bin Ismail.. yeayy!! tumpang gembira untuk kakak...~clap..clap~
masjlis pernikahan mereka berlangsung pada 6 haribulan disember 2013.. selepas solat asar je, akak dinikahkan dengan cik abg emi tu oleh ayah kitaorg sendri... the best moment kot! ayah nikahkan anaknya sendri...for sure ayah sebak sebab nak lepaskan anaknya yg selama ni dia tnggung dan jaga sebaik mungkin kepada seseorang yg ayah pasti boleh jaga anak dia sebaik dia jaga...( okeh,aku teriak!) . berdebar juga time nikah tu..takot2 x sekali lafaz..hehehhee tapi bak kata abg emi 3 bulan practice for sure lah okeh kan...hehehehe

akak sgt manis dengan berbaju kurung putih dan abg emi sgt segak dengan baju melayunya.. pengatin lah katakan..for sure berseri2...hehehehe



                                  selepas mereka dah sah jadi suami isteri... =) alololo..sweet!

akak ngan abg emi bersanding pada keesokan hrinya iaitu pada 7 hribulan 12 2013...
akak ngan abang emi mengenakan persalinan baju pengantin berwarna hijau+ turqoise... sgat cntik ualls! kira kenduri akak ni bertemakan hijau la uallss...

okeh..aku pula a.k.a pengapit yg x berapa pengapit sgt ni just pakai baju kurung berwarna grey..so nk nmpak berseri skit aku kenakan baju kurung yg berwrna grey td tu ngan tudung kuning so x lah malap sgat kan si pengapit tu...heheheh

hri tu semuanya OK! taw..alhamdulilah..ramai yg datang..smpai hbis taw beg2 nk bagi kat org yg dtg..hehehhe sian mak ngan ayah..penat tp as long as semuanya okeh kira okeh la untuk diaorng..

okeh lah..aku ada skit ja gmbar2 semasa kenduri hri tu..x sempat nk snap2 sgat..hehehehe
korang tengok lah..enjoy!









                part ni aku suka...hehehehe









                 tgok si pengapit tu...aishhhh
                        tgok lah..tak hbis2 lg tu..

...

ok lah uallsss..i need to go...

untuk akak n abg emi..selamat pengatin bru..semoga bahagia smpai jannah.. cepat2 dapat babies..hahahahhaa

bye semua..love u.

No comments: