Sunday, June 9, 2013

fatin amira...

hai ...assalammulaikum..

sepanjang study week ni terlampau bnyak dugaan yang dtang..bertubi-tubi... aku x kisah la orang nk benci aku ka x..i know Allah maha adil..hehehhehe..
sebenaqnya nak cita pasal bdak si fatin amira ni ha..fatin ni dia sgat kelakar orangnya ..sometimes dia ni tersngat lah blurrr pulak ..hihihih

best kawan ngan dak fatin ni..sempoi ja..x dak nk touching2..heheheheh. sepanjang study week ni aku bnyak study ngan dia ja kat  library..tenang skit kat bilik 'panas' la..=D

kami serasi sebab kami seusia kot padahal bru minggu ni kami mcm rapat skit..hri2 lain biasa2 ja..tegur2 mcm tu ja.dia kata aku peramah..teeeett! salah tu..dak fatin la peramah...dia sempoi! nice!

sebenarnya dak fatin x bg cita pasal satu hal ni..tapi aku nk cita juga..sebab aku gelak truk sgat semalam pasal hal ni la..mcm ni cita dia...

kami dua pi Jusco Taman U sebab dak fatin nk belanja mkan tutti fruti..alhamdulilah..dpat juga rsa mkan.first time kot..huhuhu..sedih! hulu sgat cheq ni..dah pusing2 Jusco kami pon nk balik la..otw nak pegi tempat parking moto kami borak2 pasal zaman knak2 dlu..dia cita pasal ank patung barbie dia la..itu la..ini la..borak pnya borak smpai la kat moto..tp kami still borak..tgah borak2 smbil2 aku tgah start moto tiba2 moto yang parking sebelah moto aku jatuh sebab dak fatin tersentuh moto tu..tu la excited bercerita lagi..moto tu besaq kot...memang x larat dak fatin nk angkat la...yang nk menolongnya pulak si dak pkai bju kurung..aku la tu..nak tolong tp kain terlekat pla bwah tyar moto..dah jd satu hal lain..nsib baik ada akak guard n abg2 guard dtg tolong...oh..btw moto yang jatuh tu bkan 1 ja tp 2..nsib baik dua..kalo bnyak2 yang jatuh mampus nk angkat..dak fatin ketar2 semalam..aku pula jahat pegi gelak..aishhhh..sian dak fatin..sorry yew!

tapi tu la..padah excited sgat bercerita..dah lama tak gelak kuat2 mcm semalam..smbil bwa moto aku tergelak2..aishhhh! sabo je la..

tQ to dak fatin sebab u really help me release my tension..lega gila..alhamdulillah!


ni la dak fatin amira..=)





ni time kitaorang study kat library...












nampak tak semangat nya kitaorang study..(lakonan je)





bdak x pernah mkan tutti fruti..sian kan..hahhaah

tQ fatin ! sayang ko..

No comments: