Saturday, June 8, 2013

abg mirul and akak zarina wedding

hai..assalamuailaikum...

actually nak update blog ni lma dah lagi2 pasal wedding abg mirul n akak zarina ni..tapi disebabkan tgah exam week so hajat terpaksa dibungkus buat sementara..so hri ni ada masa skit cepat2 la nk update blog..kan bersawang pula blog ni...

ok..27 mei 2013 yang lepas adalah hri bahagia abg mirul n akak zarina...cntik both of u..sma padan.nice! abg mirul hensem akak zarina gorgeous...huh!

sorry..ni gmbar knduri sebelah pompuan..curi jap.hahaha

 aku sebenarnya x nak balik  kndri sebab dah tgah stdy weeek waktu tu tp hti x tenang so aku belasah blik gak mlam 26  mei tu..kira pg 27 mei aku smpai umah..n tgahri tu trus pegi kndri..so muka time kndri tu mmg mcm mnta penampar la..selekeh! ngan pkai jubah besaq kedabaq! aishhh..buat rosak kndri orang ja..

bukan pasal aku la nk cita..ni abg mirul n wife pnya cita la..ayoyoyyo
kndri diaorang  sgat meriah...best! mkanan sedap..ada laksa taw..mkan..mkan..mkan..lupa bdan tgah mengepam!
kitaorang sepupu2 dia semua kena ikut rombongan berarak abg mirul...tunggu pnya tnggu pkul 2 lbih bru bleh berarak..kami yang kat belakang tu pling over...ada ja muka nak selit time photographer ambik gmbar abg mirul n wife..serabut toi..!lagi2 aku la..hahahhaah.. =D

k lah..aku tnjuk gmbar2 time kenduri k..semua gorgeous..


ok..dah smpai..nak berarak dah..

dah sedia...

ok dah jalan...pssttt..tgok tudung hijau..mnta penampar kan..
bride room..awesome!

colorful bunga telur..nice! 

gelagat kami sepanjang kenduri...

mak bab sembang2 dia memang otai..









persembahan apa tah ni..best!




k lah..dah nk kena stop ni...lama sgat dah ni..kan x stdy plak aku..hahahaaa.
ok lah..tikah ambik kesempatan ni wish both of u happy wedding day.. semoga kekal hingga akhirat kelak. dpat anak2 yang soleh n solehah..aminnn



No comments: