Tuesday, April 28, 2015

semakin hampir...

Assalamuailaikum...Hi semua



Ya Allah..pejam celik pejam celik lagi sebulan lebih je lagi aku kat UTM ni.Tempat yang banyak ajar aku susah senang hidup ni. Ajar aku bertapa sakitnya bila berjauhan dengan family demi menuntut ilmu yang tak seberapa ini. Yes! Aku admit.memang rasa sedih tu ada tapi rasa lega tu lagi bnyak kot. Aku berjaya harungi susah senang hidup sebagai student kat UTM ni. Memang aku tak sepandai orang lain tapi percayalah aku tak pernah berhenti sesaat pon untuk jadi yang terbaik. Semester akhir merupakan semester yang sungguh memenatkan. Pnuh dengan stressful, air mata, tido pkol 2 bngun pkol 6. tak pe..tu semua aku rasa sekarang je..nnti aku mesti rndu semua ni. Minta maaf sangat sape yang pernah terasa ngan diri ini. Apa boleh buat..Diri aku ni macam ni lah.. Sorry juga pada semua yang pernah jadi teammate aku.Ye..memang saya tak pandai seperti awak2 semua tapi usaha saya untuk membantu mungkin tidak mencukupi. Maafkan lah diri ini. T_T. Buat semua yang pernah jadi roomate, Thanks sebab tahan ngan perangai aku.I know bukan senang nak ngadap aku. Mood kadang2 kelaut. Sorry sebab terkutuk, termaki, tercaci, tergurau kasar, terbuat sakit hati. Ya Allah, teruknya hambaMu ni lahai. Patot la tak ramai kawan sekarang. Lonely!.

Cepat lah berakhir semua bebanan ni. Aku takut aku tak mampu nk handle lagi. Takut limit dah sampai kemuncak. Takut tak kuat.Takut aku jatuh dan tak de sapa nk tolong bngunkan.
Tabahkan hati Tika. Keep smiling and give your best!

No comments: