Monday, March 23, 2015

When I'm talking about friends...

Assalamuailaikumm...Holaaaa.

Selamat Pagi semua..Pagi yg indah sgt hari ni... Ada bunyi pak cik tgh vacum sampah kat luar..lori sampah tgh kutip sampah..ada orang tgh panas kan motor vromm vroom kuat2..wah indahnya pagiku..hahahhaa

Lepas sarapan ngan corn flakes + susu.. terasa nak update blog pla.. Ngan ada kerepek ngan air green tea panas pula ni...best ni nk update...idea mencurah2 ..hihihihihi

Aku ni seorang yang tak ramai kawan..serius talk..aku tak tipu..bole bilang ja kawan2 aku ada berapa orang..Bukan sebab sombong ke apa tapi aku prefer ada less friend dr ada banyak kawan tapi ada time kita senang ja..bila kita susah no one..so no point kan to have many friends.. Sape2 yang dah jadi list friends aku tu maksudnya aku sangat selesa berkawan dengan kalian...so please terharu k!!


Zaman Sekolah


Zaman ni paling aku tak suka..kawan kejap ada kejap x dak..masa drjah 1 smpai drjah 4 aku tak ingat sapa kawan2 aku..serius talk..memang tak ingat. Lpas pindah sekolah..kena paksa pegi sekolah mak..time tu drjah 5 dan drjah 6..ank cikgu la katakan..kawan2 ramai la..budak hot time tu..tp lepas hbis sekolah rendah semua buat hal sndri ja..kadang2 ja tegur kat facebook..tu pon time birthday ja..huhuhu

Masa sekolah menengah aku tak ingat sgt kawan2 aku dr form 1 smpai form 3..rsa macam x dak.. aku prefer kawan semua tapi tak rapat sangat..tapi masa form 4 and form 5..aku ada bestfriends..kitaorg 4 orang.. aku..atin..safean and atul..dalam 4 org ni aku la paling noob and kelaut skit..atin student paling cemerlang dlm sekolah time tu..atul power add math..safean tip top agama..mai time aku krik krik..hahahahaha

Atin ngan safean dah kawen..Atul dah keja kat KL..aku je still pulun nak habiskan degree ni..sikit lagi..boleh2..hihihihi actually kitaorang pon dah lama x jumpa..last jumpa pon time kenduri atin...susah la nk jumpa bila status dah tak sama ni..huhuhu..tapi kami still contact sampai sekarang..


ni saidatul dan fatin..





time ni atin belum jadi isteri org lg..hihihi



cantik kan atin..time ni majlis nikah dia.


ni la safean..oppss..ibu safean k.





     Zaman Matrik


Time ni aku paling paling suka...kalau diberi peluang untuk kembali ke masa ni memang aku nk ke masa ni balik...Serius wei..Time ni aku tak stress langsung..enjoy je study..kawan2 pon sempoi.. Best! Thumbs up!

Kawan2 matrik aku pon satu kepala ngan aku.. kepala sewel! hahahahaa

Sapa lagi kawan2 aku kat matrik ni kalo bukan Mira Hassan, Alny and Pah blurr..hahahaha




ni la Alny..selalu bajet gorgeous! weekkss =P


saje letak gambar buruk ni sebab saya je nmpak cun.hah!




Alny, ni kalo mak mertua nmpak mst dia reject!


Bajet hot!


ni la pah...sory la trpaksa curi gmbar dia kat fb dia..sebab dah lama tak hang out ngan bdak ni.. busy memanjang..aishhh

Zaman Universiti

Untuk part ini aku kena buat entri special sebab bnyak sgt nk cerita..coming soon. so, tunggu!



Kawan memang penting..tapi tak semua bole dibuat kawan..kadang2 kawan yang mencorakkan siapa kita..kawan juga la mendidik kita supaya menghargai orang lain..

Tapi tak semua kawan menghargai kita..Kawan juga bole menjatuhkan kita..Terima kasih kerana sudi menjadi kawan saya..Terima diri saya seadanya..

Buat yang pernah menjadi kawan saya..Terima kasih juga kerana pernah hadir dalam kamus hidup aku. Jangan pernah serik mengenali diri ini ye. Hehehe


Thanks semua sebab sudi baca..

Love u..                                                                                                                               Atikah Ali






No comments: