Wednesday, December 24, 2014

sikit lagi...

Assalamuailaikum semua!!

Minggu yang sangat memenatkan..Final exam around the corner..presentation viva semakin hampir.. thesis nk kena submit.. semua kena settlekan before end of this semester..oh lupa..sekarang aku dah semester 7, means aku ada 1 je lagi semester before tamat pengajian sebagai student Chemical Engineering ..kos ini bukan kos yang senang yer..harap maklum!! plan nak sambung master memang ada tapi bukan dalam bidang kos ini lagi kot..aku nk try something else..maybe bisness..who knows kan..hihihiihhi

Sikit jer lagi semua ini dah nak berakhir..pejam celik pejam celik dah tahun 4 aku sekarang ini. walaupun dulu aku memang tak boleh nak carry this kos tapi alhamdulilah so far result stil 3.0 above la..tak susah nak dapat pointer bagus cuma untuk kekalkan pointer yang baik itu yang susah..

ok la semua..saje nak luahkan rasa penat ini kat blog ni.. Doakan sahabat ini dimudahkan untuk menyiapkan kerja2 yang banyak dan teruskan berdoa supaya sahabat ini menjadi yang terbaik dari hari semalam..

Sekian..

 Atikah Ali. 





Budak Final Year Chemical Engineering...muhhahahah =P

No comments: