Tuesday, November 12, 2013

Korea la pulak...

hi..assalamuailaikum...

alhamdulilah...awal bulan 10 hri tu aku telah dpat email dr pihak PICEE yg mengatakan bahawa Garuda team adalah winner bg Creativity Station program...alhamdulilah syukur kepada Ilahi... rezeki! dan sebagai ganjaran untuk kemenangan ini pihak PICEE telah menjemput kesemua Garuda team mebers untuk ke Korea...alhamdulilah..ke Korea pula aku kali ini....hehehehehe





dan tahap 'ke-excited-an' aku ni membuak2 since nnt kat Korea tgah musim winter..weeee..dpat pegang salji nnt..hehehehe..

harap semuanya berjalan lancar nnt bila kat sana..harap Allah permudahkan segala urusan aku nnt..permudahkan aku untuk communicate, makan dan pling penting untuk solat...

cannot wait for the day! tp nnt balik sakit lah..sebab nk dekat final exam dah.. T_____T

doakan saya have fun dan selamat nnt kat sana yer kawan2... saya akan berada di Korea dr 25/11 until 2/12.. ...

okeh...tu jer nk bgtaw...hehehehe..bye!

No comments: