Wednesday, May 8, 2013

kami hanya 11 orang!

assalamuailaikum..hai...

tadi pagi (8/5/2013) pukul 10 pg maka habislah sudah makmal thermo and material seksyen 06... lepas ni x payah2 dah nak bngun pkul 8 pegi lab..heheheheh

lepas ni rindu la bdak2 lab aku..especially hatem and suru... dah x boleh nak marah2 hatem lagi sebab dia asyik mai lmbat..sebab dia aku ngan suru kena tunggu kat luar makmal..wahal kami dua paling awal smpai..huhuhu

kelas Dr Hajar ni special skit sebab ada dua je bunga among 9 kumbang..comey2 jer bunga tu..lagi2 aku..hahahahah =P

untung kelas ada dua ja pompuan..sebab Dr suka bagi muka...hasut skit Dr mesti marah bdak laki... Jhatnya bunga2 ni..kaki hasut kot!

sepanjang lab ni ada bnyak benda jadi..seronok..tension..sedih..stress! but semua tu best kot! bukan senang nak jadi slah satu bunga dlam satu kelas yang ada 9 kumbang.. mula2 kekok! tapi lama2 just belasah ja..buat x taw sudah! janji kerja jalan..

sedih la lepas ni susah la nak jadi bunga dlam satu kelas lg..memang x dah la.. hrap2 nexr sem dpat lagi...hehehhehe

tadi sebelum balik sempat lagi snap2 gmbar..Dr pon sporting.. siap guna hnset dia snap gmbar kitaorang..ingat dia garang tapi Dr ni mcm mak dah..berleter2 pastu dtg pujuk..nice!

thanks tu dak2 lab seksyen 06..i will miss u alls. tQ so much!

sorry kalau ada silap dan salah..termasam muka ke apa..
untuk hatem...sorry sesangat kalau aku bnyak kutuk2 ko...untuk suru..thanks bebeh sebab sudi jadi bunga sekali ngan kitew..

untuk Dr Hajar..thanks sebab belanja kami satu kelas makan..tumpangkan si bunga2 naik keta Dr pegi kafe..wahal si bunga2 tu ada ja transport sendri nak pegi kafe.heheheheh
tQ Dr sebab jadi mak untuk kami dan tahan dengan kerenah kami 11 orang..we all love u Dr..muahhh!

ni groupmate kitew..sayang korang!

saya..suru dan hatem!


berani taw aku pegi usha hanset Dr..=P

from left at the back..bihi..mus..faiz..man imba..kalai..qoyum     

from left( duduk)..ilyas..firdaus..hatem..Dr..saya..suru..


ingat nak buat stail duduk macam ilyas n hatem tapi kaki x sampai..huhu

mus x habis2 dengan ruler dia..

ubah tempat pulak..



abaikan aku! aishhh

i will miss all of them! by the way..pkai lab coat buat aku nmpak lagi bulat..aishh..kepala kecik!

tQ to all..bye..muahhhh

No comments: